Doorgaan naar inhoud
Bekijk vloerkleden rechtstreeks in je woonkamer met onze visualizer. Probeer het nu!
Bekijk vloerkleden rechtstreeks in je woonkamer met onze visualizer. Probeer het nu!

Retourneren

Na ontvangst wil je graag zo snel mogelijk zien hoe het vloerkleed in jouw interieur staat. Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop bij Disena.

Maak de verpakking zorgvuldig open. Het is verstandig de originele verpakking en de pakbon nog even te bewaren.

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt.

Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Als je onderstaande stappen doorloopt, dan zal de retourzending probleemloos verlopen.

  1. Geef telefonisch op 085-1300596 ( werkdagen tussen 9.00 uur-17.00 uur bereikbaar) of via e-mail ( klantenservice@disena.nl) aan ons door van je besluit het vloerkleed retour te willen zenden. Vermeld het ordernummer van je bestelling en eventueel de reden van de retournering. Je ontvangt daarna van ons nadere informatie over de vervolgstappen.
  2. Maak het vloerkleed gereed voor verzending bij voorkeur in de originele verpakking: Rol het kleed met de pool naar binnen op. Voeg er de pakbon bij. Dicht de opening van de verpakking goed af het liefst met z.g. duct-tape of gelijkwaardig.
  3. Plak het retouradres op de verpakking.
  4. Stuur je zending naar:
Disena

Noordstar 19

9805 TL Briltil

Na ontvangst van de retourzending ontvang je een reactie van ons of deze is goedgekeurd.

Indien je besluit het vloerkleed om te ruilen voor een andere keus uit onze collectie dan worden de verzendkosten van je retourzending verrekend op de factuur van je nieuwe aankoop.

Het volledige aankoopbedrag zal uiterlijk 14 dagen na ontvangst in ons magazijn worden teruggestort met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald.

Voorwaarden voor retourzendingen

Op maat gemaakte vloerkleden of met een niet standaard randafwerking  volgens de specificatie van de klant komen niet in aanmerking voor retourzending.

Het geretourneerde vloerkleed dient ongebruikt , schoon en netjes te zijn. We behouden ons het recht om waardevermindering in rekening te brengen indien het kleed schade heeft opgelopen door ondeugdelijke verpakking of duidelijk gebruikssporen vertoond.

De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij dit het gevolg is van een foutieve of beschadigde zending van Disena.

Disena is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van de retourzending.