Doorgaan naar inhoud
Bekijk vloerkleden rechtstreeks in je woonkamer met onze visualizer. Probeer het nu!
Bekijk vloerkleden rechtstreeks in je woonkamer met onze visualizer. Probeer het nu!

Klantenservice

Jouw tevredenheid staat bij ons voorop. Wij zullen alles doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je kunt de klantenservice van Disena bereiken via telefoon, e-mail, social media en live chat. Wij zullen je vragen zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 48 uur beantwoorden.

Telefoon:

085 1300596 (wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur)

E-mail:

klantenservice@disena.nl

Postadres:

Postbus 40
9800 AA Zuidhorn

KvK nr: 73660094
BTW nr: NL002157680B62

Klachtafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar:

klantenservice@disena.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.