Veel gestelde vragen
We doen ons best om het uitzoeken van een geschikt vloerkleed zo gemakkelijk mogelijk te maken. Er zijn verschillende manier om een mooi kleed te vinden: Bekijk de categorieën in het hoofmenu van de site Gebruik de zoekfunctie. De zoekfunctie laat direct alle relevante resultaten zien Maak gebruik van de verschillende filters aan de linkerzijde van de site Voor een selectie van ons assortiment is het mogelijk om het vloerkleed live in je eigen woonkamer te bekijken met behulp van onze visualizer. Kom je er niet uit? Dan kun je altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch, maar ook met behulp van de chatfunctie of per mail. Wij streven er naar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.
We hebben het plaatsen van een bestelling zo gemakkelijk mogelijk voor je gemaakt. Er
zijn een paar stappen nodig:
- Ga naar het product wat je graag wilt hebben
- Klik op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
- Klik op de knop ‘Afrekenen’.
- Vul je contactgegevens en het gewenste bezorgadres in
- Bij de stap betaling kies je de gewenste betaalmethode. Hier kun je ook je eventuele kortingscode invoeren
- Klik tot slot op de knop ‘Bestelling afronden’.
Het kan gebeuren dat een vloerkleed niet op voorraad is. Dan heb je de mogelijkheid om
je email adres achter te laten. Je krijgt dan automatisch bericht op het moment
dat er weer nieuwe voorraad is!
Helaas hebben wij op dit moment nog geen showroom waar je de
vloerkleden zelf kan bekijken voor je bestelt.
Alle bestellingen boven de €100,- worden gratis verzonden.
We rekenen €7,95 verzendkosten voor bestelling onder de €100,-
Er zijn verschillende manieren om ons een vraag over een product te stellen:
- Je kunt ons van maandag tot eb met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 085 1300 596.
- Je kunt je vraag mailen naar klantenservice@disena.nl. We reageren altijd binnen 24 uur.
Annuleren is uiteraard geen enkel probleem. Het beste is om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Bestelling die we al verzonden hebben kunnen helaas niet worden geannuleerd.
Betalen kan bij ons op alle bekende manieren. Het is mogelijk om te betalen met:
- iDeal
- Creditcard
- Paypal
- Vooruitbetaling
- Achteraf betalen
Betalen bij Disena is altijd 100% veilig!
Je kunt je bestelling bij Disena achteraf betalen tot 30 dagen na je aankoop. Wij werken hiervoor samen met onze betaalpartner Klarna.
Voor achteraf betalen maken we gebruik van onze betaalpartner Klarna. Bij ieder verzoek tot achteraf betalen voeren zij een check uit die bepaalt of de transactie wordt goedgekeurd. Het kan voorkomen dat een verzoek om achteraf te betalen wordt afgekeurd. Dit is een beslissing waar wij helaas geen invloed op hebben. Lukt het niet om je bestelling achteraf te betalen en je wilt weten waarom? Wij adviseren dan om
contact op te nemen met de klantenservice van Klarna.
Lukt het niet om je bestelling te betalen? Neem dan gerust contact met ons op via het telefoonnummer 085 1300596. Wij helpen je graag verder!
Je krijgt bij je bestelling niet standaard een factuur. Wil je toch graag een factuur hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij maken graag een factuur voor je.
Het hangt van de betaalmethode die je kiest.
- Bij betaling met iDEAL of creditcard ontvangen wij de betaling direct. Je bestelling zal zo snel mogelijk verstuurd worden.
- Bij betaling door middel van overboeking ontvangen wij de betaling meestal binnen 1 of 2 dagen.
- Bij achteraf betalen ontvangen wij je betaling pas nadat je de factuur betaalt. Dit kan tot 30 dagen na aankoop.
De levertijd van het vloerkleed hangt af van het vloerkleed dat je besteld. De geschatte levertijd staat altijd bij het vloerkleed genoemd. Mocht een levertijd afwijken van wat er bij het product staat dan nemen wij direct contact met je op om de levertijd aan je door te geven. Over het algemeen geldt dat bestellingen binnen 1 à 2 weken bij je thuis afgeleverd worden.
Dat is afhankelijk van het kleed dat je bestelt. De vloerkleden van Disena worden door
verschillende partners rechtstreeks aan je geleverd. Je betaling kan worden bezorgd door de volgende vervoersbedrijven:
- PostNL
- GLS
- DPD
- Packs
Een bestelling van een pakket dat langer is dan 175cm gebeurt nooit door PostNL,
omdat zij een maximum hebben gesteld aan de grootte van de pakketten die ze
bezorgen
Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan wordt het vloerkleed vaak bij de buren afgeleverd. Het kan ook dat het pakket de volgende dag nogmaals
wordt aangeboden.
Ben je bij de tweede poging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het
dichtstbijzijnde afhaalpunt. De vervoerder doet in dit geval een briefje in de
brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent met je aankoop. Het is uiteraard
geen probleem om te retourneren. Wil je een bestelling retour melden? Stuur dan
altijd een email naar klantenservice@disena.nl. In de meeste gevallen zullen we je vragen naar een dag waarop de vervoerder het vloerkleed kan komen ophalen. Je hoeft dan dus zelf niet de deur uit om het pakket ergens af te geven.
Wij willen je ook vragen om het vloerkleed zo goed mogelijk op te rollen en te verpakken zodat de kans op beschadigingen tijdens vervoer zo klein mogelijk is. Het
liefst gebruik je hiervoor de originele verpakking.
Nadat een vloerkleed door ons is in goede orde is ontvangen maken wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen naar je over. Het bedrag wordt teruggestort op dezelfde manier waarop je de betaling hebt gedaan.
Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent over je aankoop dan kan je deze
binnen 14 dagen gratis retourneren. De transportkosten voor de vloerkleden zijn hoog. Het recht op gratis retour geldt daarom alleen bij bestelling van 1 vloerkleed. Als je meerdere vloerkleden tegelijk bestelt met de intentie om er maar één te houden, bedragen de retourkosten €30,- per vloerkleed.
Ja, iedere bestelling uit de reguliere collectie van Disena kunnen geretourneerd worden.
De vloerkleden uit de outlet op de webshop vormen hier een uitzondering op. De
kleden in de outlet zijn het gevolg van overtollige voorraad en voor de kleden
geldt geen retourrecht. De kleden zelf zijn van de kwaliteit die je van Disena
gewend bent. De garantie op deze kleden is 1 jaar.